Χωρίζουμε τα παιδιά σε δύο ομάδες. Κάθε ομάδα αναλαμβάνει να αναπαραστήσει ένα επάγγελμα. Κάθε παιδί, συγχρόνως με τα υπόλοιπα της ομάδας του, κάνει με κινήσεις του σώματος κάτι από π.χ. τη δουλειά του μαραγκού. Άλλος κόβει, άλλος πλανίζει, άλλος καρφώνει κλπ. Η άλλη ομάδα πρέπει να βρει το επάγγελμα εκφράζοντας το πολύ τρεις υποθέσεις, διαφορετικά χάνει. Το παιχνίδι συνεχίζεται με την αναπαράσταση της δεύτερης ομάδας, με άλλο φυσικά επάγγελμα.
-
Τελευταίες αναρτήσεις
-
Τελευταία σχόλια
- TeniaP στο 30ο ΘΕΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ – 7 & 8-5-2022 / Η Ανάσταση του Κυρίου – Τεκμήρια της Αναστάσεως
- anastasia oz στο Περιοδικό “Συναθλούντες” – τεύχος 185
- Συναθλούντες στο Περιοδικό “Συναθλούντες” – τεύχος 185
- anastasia oz στο Περιοδικό “Συναθλούντες” – τεύχος 185
- softsit στο 25ο ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ – 19 & 20-3-2022 / Ελευθερία ή θάνατος
-
Βοηθητικό υλικό
- Βιβλία (20)
- Γρίφοι-Διαγωνισμοί (34)
- Δημιουργίες-Κατασκευές (12)
- Εικόνες (2)
- Θεατρικά (70)
- Θέματα (362)
- Κείμενα (47)
- Παιχνίδια (189)
- Προβολές (66)
- Προσευχές (44)
- Ύμνοι-Τραγούδια (121)
-
Ετικέτες αναρτήσεων
25η Μαρτίου 28η Οκτωβρίου 1821 1940 Ύμνοι-Τραγούδια Ανάσταση Ελλάδα Μ. Τεσσαρακοστή ΟΧΙ Πάσχα Τρεις Ιεράρχες Τριώδιο Χριστούγεννα αγάπη επανάσταση πίστη πατρίδα προσευχή σκίτσα τραγούδι
Πλήρες ευρετήριο ετικετών → Χρονολογικό αρχείο
- «Η διδασκαλία είναι υπόθεση σαφήνειας και ερμηνείας» Αγ. Ιωάννης Χρυσόστομος
Newsletter