“Αντικειμενοστραφή” αινίγματα

  1. Χιλιοτρύπητο λαγήνι και σταλιά νερό δε χύνει.    (σφουγγάρι)
  2. Εκκλησίτσα θολωτή που ένας στύλος την κρατεί.   (ομπρέλα)
  3. Χίλιοι μύριοι καλογέροι σ’  ένα ράσο τυλιγμένοι.    (ρόδι)
  4. Ψηλός, ψηλός καλόγερος και πίτα το κεφάλι.    (φτυάρι)
  5. Έχω πέντε δαχτυλάκια που ζεσταίνουν τα χεράκια    (γάντια)
  6. Γυρίζει, γυρίζει και στη γωνιά καθίζει.    (σκούπα)
  7. Ούτε χέρια ούτε μάτια, ούτε πόδια έχω ακόμα, μοναχά κορμί, λαιμό και στόμα.    (μπουκάλι)
  8. Χιλιόκομπο, χιλιόδετο, χίλια να πεις, δε θα το βρεις.     (αλυσίδα)

Συμβουλή: Τα παραπάνω αινίγματα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως εξής: Διαλέγουμε ένα αίνιγμα και βρίσκουμε το αντικείμενο στο οποίο αναφέρεται το αίνιγμα. Κρύβουμε το αντικείμενο κάπου και ανακοινώνουμε στα παιδιά το αίνιγμα, ζητώντας τους αφού σκεφτούν σε ποιό αντικείμενο αυτό αναφέρεται, να το βρουν και να μας το φέρουν. Όποιος μας το φέρει είναι νικητής.

Συστήνεται κυρίως για παιδιά δημοτικού και για κατασκηνώσεις, όπου ο χώρος είναι μεγάλος και μπορούμε να κρύψουμε καλά το αντικείμενο. Μπορούμε να βάλουμε χρονικό περιορισμό, ή και όχι. Επίσης, θα μπορούσε να λειτουργήσει και σαν “μέρος” του κατασκηνωτικού προγράμματος, να βάζουμε δηλαδή ένα τέτοιο αίνιγμα κάθε μέρα. Μπορεί να είναι χρήσιμο, τέλος, σε τυχόν κενά του προγράμματος.

έστειλαν οι “Χαρούμενοι Αγωνιστές” Αθηνών

1 αστεράκι2 αστεράκια3 αστεράκια4 αστεράκια5 αστεράκια (2 ψήφοι, μέσος όρος: 5,00 από 5)
Loading...

Αφήστε μια απάντηση