Μόνο εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι χρήστες μπορούν να μεταφορτώνουν αρχεία!

Πριν συνεχίσεις βεβαιώσου ότι έχεις το πρόγραμμα Microsoft PowerPoint.

Προτεινόμενες ηλικίες: Δημοτικό
Θεματική παιχνιδιού: Το παιχνίδι έχει σχέση με τον χαρακτήρα της Disney Scrooge McDuck.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1. Πριν ανοίξεις το παιχνίδι κατέβασε τις γραμματοσειρές που απαιτούνται και βρίσκονται στον αρχείο .zip (Bryndan Write).
2. Μόλις ανοίξεις το παιχνίδι πάτησε ενεργοποίηση περιεχομένου ή ενεργοποίηση μακροεντολών στην κίτρινη καρτέλα που θα σου εμφανίσει ή στο παράθυρο που θα σου βγει.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

1. Πάτα προβολή παρουσίασης.

2. Τα παιδιά θα χωριστούν σε τέσσερις ομάδες. Σκοπός τους είναι να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερους πόντους.

3. Το παιχνίδι περιέχει μια ιστορία αρχικά που καλό είναι να την διαβάσεις στα παιδιά για να μπουν στο κλίμα.

4. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις τα βελάκια στο πληκτρολόγιό σου. Χρησιμοποίησε μόνο τα κουμπιά που θα εμφανίζονται στην διαφάνεια για να προχωράς στην επόμενη και να αλληλεπιδράς με τις λειτουργίες του παιχνιδιού.

5. Η γενική ιδέα του παιχνιδιού είναι ότι θα πρέπει τα παιδιά να βοηθήσουν τα ανίψια του Θείου Σκρουτζ τα οποία θα πρέπει να φτάσουν στο κρησφύγετο των κακών (μουργόλυκοι),
περνώντας από τρία επίπεδα – εμπόδια στον δρόμο τους.

  • Στο δάσος προς το κρησφύγετο, τέσσερις παγίδες
  • Έξω από το κρησφύγετο, τον κωδικό πρόσβασης
  • Μέσα στο κρησφύγετο, την μεταφορά των χρημάτων του θείου Σκρουτζ από το κρησφύγετο στο θησαυροφυλάκιο.

6. Στο πρώτο εμπόδιο (δάσος – παγίδες), αφού χωριστούν τα παιδιά σε τέσσερις ομάδες θα πρέπει ξεκινώντας από την πρώτη ομάδα τα παιδιά να διαλέξουν μια παγίδα από τις τέσσερις.

7. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Πριν ξεκινήσεις το παιχνίδι και κάθε φορά που θα θες να το ξεκινήσεις θα πρέπει αναγκαστικά να πατήσεις το κουμπί “επαναφορά” που βρίσκεται κάτω αριστερά στην διαφάνεια του πρώτου επιπέδου το οποίο θα αρχικοποιήσει τα σκορ των ομάδων και το επίπεδο. Επίσης θα πρέπει να πατήσεις το γκρι κουμπί που περιέχει τον αριθμό της ομάδας που παίζει σε αυτόν τον γύρο και βρίσκεται πάνω δεξιά το οποίο επαναφέρει την ομάδα που θα πρέπει να παίξει σε αυτόν τον γύρο. Από εκεί και πέρα δεν χρειάζεται να ξαναπατήσεις τα κουμπιά εκτός αν έχει γίνει κάποιο λάθος.

8. Οι τέσσερις παγίδες είναι:

  • Η φάκα
  • Ο λάκκος στον δρόμο
  • Το σχοινί που πέφτει από τα δέντρα
  • Ο δυναμίτης

9. Ο ομαδάρχης θα πατήσει πάνω στην παγίδα που θα του πουν τα παιδιά και θα εμφανιστεί μια ερώτηση.

10. Το κουμπί με το αγγλικό ερωτηματικό χρησιμοποιείται για να εμφανιστεί η απάντηση στην ερώτηση, μόνο όταν τα παιδιά απαντήσουν ή περάσει ένα συγκεκριμένο και καθορισμένο
χρονικό διάστημα.

11. Αν τα παιδιά απαντήσουν σωστά τότε ο ομαδάρχης θα πατήσει το κουμπί με το ✔️ για να πάρει η ομάδα έναν πόντο ή το κουμπί με το ❌ σε περίπτωση που η ομάδα δεν απάντησε σωστά.

12. Όποιο και από τα δυο κουμπιά να πατήσεις θα σε οδηγήσει πάλι στο επίπεδο που πρέπει, δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο εσύ.

13. Θα πρέπει αν έχει βρεθεί σωστά η απάντηση να έχει προστεθεί ένας βαθμός στην ομάδα που απάντησε σωστά, ή όχι σε αντίθετη περίπτωση, και ο δείκτης που λέει ποια ομάδα παίζει
στην συνέχεια να δείχνει την επόμενη ομάδα στην σειρά για να παίξει.

14. Το επίπεδο θα ολοκληρωθεί μόλις παιχτούν και οι τέσσερις παγίδες. Μόνο τότε (αφού απαντήσει και η 4η ομάδα), θα προχωρήσει ο ομαδάρχης στο επόμενο επίπεδο, πατώντας το κουμπί με το βελάκι.

15. Στο δεύτερο επίπεδο παίζει πρώτη η 4η ομάδα και θα πρέπει αντίστοιχα με πριν να απαντήσει η κάθε ομάδα σε μια ερώτηση από τις τέσσερις που συμβολίζονται με τα κουμπιά – αριθμούς για “την είσοδο του κωδικού στην πόρτα”

16. Με την ίδια λογική παίζεται και το 3ο επίπεδο που βρίσκεται μέσα στο κρησφύγετο μόνο που μόλις παιχτούν οι πρώτες τέσσερις ερωτήσεις ο ομαδάρχης θα πρέπει να πατήσει το κουμπί με το σύμβολο της ανανέωσης έτσι ώστε να αλλάξει η σειρά των ομάδων που παίζουν. (Γιατί πρέπει να παίξει πάλι η 4η ομάδα έτσι ώστε να διαλέξει αυτή πρώτη πλέον).

17. Για να είσαι σίγουρος ότι θα πατηθεί το σωστό σακίδιο που επέλεξαν τα παιδιά να πατάς πάνω στο νούμερο του σακιδίου.

18. Μόλις τελειώσουν όλες οι ερωτήσεις (δηλαδή και οι 8 σάκοι με τα χρήματα) συγκρίνουμε τα σκορ των ομάδων και όποια έχει το μεγαλύτερο σκορ νικάει.

19. Το βελάκι κάτω δεξιά μας οδηγεί στην συνέχεια της ιστορίας που επίσης καλό είναι να διαβάσουμε στα παιδιά.

Σημαντική σημείωση: Το παιχνίδι περιέχει ερωτήσεις που αφορούν 1. μόνο τα Χελιδόνια Αθηνών ή 2. δεν είναι κατάλληλες για οποιαδήποτε μέρα του χρόνου.
Για να έχει νόημα να παιχτεί απλά άλλαξε τις ερωτήσεις που δεν είναι κατάλληλες. Αυτές βρίσκονται στις διαφάνειες: 16,17,18,20,22,26,29,30.

1 αστεράκι2 αστεράκια3 αστεράκια4 αστεράκια5 αστεράκια (Καμία βαθμολόγηση προς το παρόν.)
Loading...