ΣΤΑΘΜΟΙ

Χωρίζουμε τα παιδιά σε δύο ομάδες ισάριθμες. Πρέπει να περάσουν από 5 σταθμούς (5 λεπτά στον καθένα ή περισσότερο). Με το σφύριγμα τελειώνει ο χρόνος τους και μετακινούνται σύντομα στον επόμενο σταθμό (επόμενο νούμερο). Π.χ. Αν η Α΄ Ομάδα ξεκίνησει από τον 1ο σταθμό, η Β΄Ομάδα θα ξεκινήσει από τον 2ο. Μετά και από τις 5 δοκιμασίες, το παιχίδι σταματά και υπολογίζουμε τη βαθμολογία που μάζεψαν σε κάθε σταθμό, για να δούμε ποια ομάδα κερδίζει.

  1. Τοξοβολία: Στερεώνουμε τον στόχο σ’ ένα δέντρο ή σε άλλο σταθερό σημείο. Καθορίζουμε την απόσταση από την οποία θα ρίχνουν τα βελάκια, με κουκουνάρια ή ζωγραφίζουμε γραμμή στο έδαφος. Κάθε παιδί ρίχνει μια φορά αρχικά και μετά όσες φορές προλάβει μέσα σε 5 λεπτά με τη σειρά του. Στο τέλος, μαζεύουμε τους βαθμούς συνολικά των παιδιών που πέτυχαν τον στόχο.
  2. Καλαθόσφαιρα: Καθορίζουμε τη γραμμή πίσω από την οποία θα ρίχνουν την μπάλα. Κάθε παιδί ρίχνει μια φορά, εκτός κι αν βάλει καλάθι, οπότε συνεχίζει να δοκιμάζει μέχρι να χάσει. Αν η πρώτη βολή είναι χαμένη, περιμένει ξανά τη σειρά του για να δοκιμάσει, μέχρι να λήξει ο χρόνος. Στο τέλος, μετράμε μόνο τις πετυχημένες βολές των παιδιών συνολικά.
  3. Ποδόσφαιρο: Τα παιδιά στέκονται πίσω από τη γραμμή που τους καθορίζουμε και κλωτσούν την μπάλα με τη σειρά αργά, έτσι ώστε να προλάβουν να την πιάσουν πριν φτάσει στο τέρμα. Μετράμε, αυτή τη φορά, τις χαμένες προσπάθειες (αυτογκόλ) και αφαιρούμε τους βαθμούς αυτούς από τη βαθμολογία των υπολοίπων παιχνιδιών στο τέλος.
  4. Αντισφαίρηση: Παίζουν ανά 2 τα παιδιά μιας ομάδας και προσπαθούν με τις ρακέτες να κρατήσουν όσο το δυνατό περισσότερο την μπάλα και να μην την χάσουν. Όταν χάσουν, παίζουν τα επόμενα 2 παιδιά της ομάδας κ.ο.κ, μέχρι να λήξει ο χρόνος τους. Μετράμε τον χρόνο που κατάφεραν να κρατήσουν την μπάλα συνολικά και στο τέλος, τον συγκρίνουμε με την άλλη ομάδα, για να δούμε ποιος ήταν ο περισσότερος.
  5. Σχήματα:Τα παιδιά κάθε ομάδας προσπαθούν να συναρμολογήσουν γεωμετρικά σχήματα διαφορετικών χρωμάτων και να φτιάξουν ένα ορθογώνιο ή τετράγωνο. Αν τελειώσουν εντός του χρόνου, τους δίδεται ένα δυσκολότερο σχήμα με περισσότερα κομμάτια (συνήθως, για να σχηματιστεί ορθογώνιο). Η ομάδα που θα καταφέρει να συναρμολογήσει και τα δύο σχήματα πριν λήξει ο χρόνος, θα πάρει διπλές μονάδες!

Θα προσθέσουμε τη βαθμολογία της κάθε ομάδας ξεχωριστά από όλα τα παιχνίδια (μπορούν να παίξουν και περισσότερες από 2 ομάδες). Κερδίζει η ομάδα που θα μαζέψει τους περισσότερους βαθμούς.

Καλή επιτυχία!

1 αστεράκι2 αστεράκια3 αστεράκια4 αστεράκια5 αστεράκια (4 ψήφοι, μέσος όρος: 4.25 από 5)
Loading...