Μόνο εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι χρήστες μπορούν να μεταφορτώνουν αρχεία!

Ο ομαδάρχης χωρίζει τα παιδιά σε ομάδες 2-3 ατόμων και κρατάει στα χέρια του το θησαυρό. Για να τον πάρει όμως κάποια ομάδα θα πρέπει να του πει πρώτη το σύνθημα και το παρασύνθημα. Πώς όμως θα τα βρουν;

Ο ομαδάρχης έχει χωρίσει το χώρο στον οποίο θα παιχτεί το παιχνίδι σε 4 περίπου περιοχές. Σε κάθε περιοχή έχει κρύψει ή επικολλήσει σε διάφορα σημεία περίπου 4 κάρτες ή χαρτάκια.
Το κάθε χαρτάκι αναγράφει:
•    την κωδική ονομασία του (π.χ. Β2 αν είναι το χαρτάκι 2 της περιοχής Β)
•    μία ερώτηση πολλαπλής επιλογής και
•    ένα (ή κανένα) γράμμα της αλφαβήτου.

Κάθε ομάδα παίρνει ένα καθαρό κομμάτι χαρτί για να σημειώνει.
•    Οι ομάδες πηγαίνουν στο σημείο Α1 (μπορεί να τους το δείξει και ο ομαδάρχης για να διευκολύνει τις ομάδες να αρχίσουν).
•    Σημειώνουν στο χαρτί τους το γράμμα της πρώτης κάρτας πολλαπλής επιλογής.
•    Αποφασίζουν ποια είναι η σωστή απάντηση.
•    Αναζητούν το σημείο στο οποίο τους οδηγεί η απάντηση που επέλεξαν.
•    Σημειώνουν το γράμμα που αναγράφεται στην επόμενη κάρτα.
•    Αποφασίζουν ποια είναι η επόμενη σωστή απάντηση.
•    Αναζητούν το σημείο στο οποίο τους οδηγεί η απάντηση που επέλεξαν.
•    Σημειώνουν το γράμμα που αναγράφεται στην κάρτα κοκ.

Αν ακολουθήσουν τις σωστές απαντήσεις θα σχηματιστούν οι δύο λέξεις που αποτελούν το σύνθημα και το παρασύνθημα αντίστοιχα. Αν δεν ξέρουν όλες τις απαντήσεις θα προσπαθήσουν να δημιουργήσουν τις δύο λέξεις κάνοντας κάποιους αναγραμματισμούς. Όσο περισσότερες απαντήσεις ξέρουν τόσο πιο γρήγορα θα μπορέσουν να φτιάξουν τις δύο λέξεις.

Όταν κάποια ομάδα πιστεύει πως έχει τη σωστή απάντηση πηγαίνει και την ψιθυρίζει ή τη δίνει γραπτώς στον ομαδάρχη. Δε φωνάζει την απάντηση γιατί έτσι θα διευκολύνει τις αντίπαλες ομάδες.
Κάθε ομάδα έχει τη δυνατότητα να δώσει σύνθημα και παρασύνθημα στον ομαδάρχη 2 ή 3 φορές ώστε να μην μαζεύονται όλοι γύρω από τον ομαδάρχη και πετάνε λέξεις στην τύχη.
Νικήτρια είναι η ομάδα η οποία πρώτη θα μπορέσει να βρει το σύνθημα και το παρασύνθημα.

Παρακάτω μπορείτε να κατεβάσετε ένα παράδειγμα καρτών. Οι ερωτήσεις αυτές θεωρούνται δύσκολες. Για παιδιά γυμνασίου και δημοτικού που πρόκειται να ψάξουν σε μεγάλο χώρο πρέπει οι ερωτήσεις να είναι αρκετά εύκολες ώστε το παιχνίδι να έχει ενδιαφέρον και ταχύτητα.

Κατεβάστε (κάνοντας κλικ στο “Μεταφόρτωση αρχείου” παρακάτω) ένα παράδειγμα καρτών με ερωτήσεις:

1 αστεράκι2 αστεράκια3 αστεράκια4 αστεράκια5 αστεράκια (6 ψήφοι, μέσος όρος: 4.50 από 5)
Loading...

2 Comments

  1. agwnisths 17 February 2012 at 00:11

    Πολύ όμορφο παιχνίδι! Μπράβο σε όσους το έφτιαξαν!!! Νομίζω αξίζει τον κόπο να φτιάξουμε ίσως λίγο πιο εύκολες ερωτήσεις και πιο προσιτές στα παιδιά… Το αναφέρω γιατί στην ομάδα μας που το παίξαμε τους φάνηκαν λίγο περίεργες ορισμένες ερωτήσεις.
    Πάντως είναι πολύ ενδιαφέρον και διδακτικό. Συνδυάζει συναγωνισμό και συνεργασία και το καλό είναι πως δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζεις τη σωστή απάντηση… Ωστόσο αν την γνωρίζεις κερδίζεις χρόνο…
    Μια σκέψη μου ήταν να φτιάξουμε ερωτήσεις που να αφορούν σε μια θεματική ενότητα. π.χ. ερωτήσεις σχετικές με το “Τριώδιο” ή με τη “Θεία Λειτουργία” (τυχαία τα αναφέρω). Νομίζω έτσι στο τέλος θα μας μείνουν πιο εύκολα οι απαντήσεις και θα’ ναι πιο διδακτικό…

  2. emmanouela 22 June 2014 at 13:50

    Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε που μπορώ να βρω ένα σκελετό – μπούσουλα για παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού! Το χρειάζομαι για κατασκήνωση περίπου 10 ομάδων με 5 άτομα η κάθε μία. Ευχαριστώ.

Leave A Comment