• Χωρίζουμε τα παιδιά σε 2-3 ομάδες.
• Παίρνουμε ισάριθμους (με τις ομάδες) κουβάδες ομοίου μεγέθους αλλά διαφορετικού χρώματος για κάθε ομάδα.
• Παίρνουμε πολλά μπαλάκια
• Ορίζουμε μία διαδρομή:
– Αν έχουμε πλάκες εξωτερικού χώρου μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κιμωλία. Σβήνει μόνη της
– Αν έχουμε πλάκες εσωτερικού χώρου μπορούμε να τοποθετήσουμε κάποιο σημάδι (π.χ. χαρτί Α4) στις πλάκες που ορίζουν τη διαδρομή
– Αν δεν έχουμε πλάκες και είμαστε σε προαύλιο μπορούμε να χαράξουμε με κιμωλία μία διαδρομή και με κάθετες χαρακιές να ορίσουμε διαστήματα.
– Αν δεν έχουμε πλάκες και είμαστε σε εσωτερικό χώρο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σχοινί ή κάτι άλλο.
• Ορίζουμε επιπλέον –με κάποιο από τους παραπάνω τρόπους- μία γραμμή την οποία τα παιδιά δε θα πρέπει να ξεπεράσουν.
• Τα μπαλάκια τοποθετούνται και αυτά πίσω από τη γραμμή ενδεχομένως σε κάποια κούτα ή και χύμα.
• Οι κουβάδες λειτουργούν ως πιόνια. Στην αρχή τοποθετούνται όλοι στην αφετηρία.
• Από κάθε ομάδα κάποια παιδιά τοποθετούνται πίσω από την γραμμή για να σουτάρουν μπαλάκια ενώ κάποια πηγαίνουν απέναντι, έξω φυσικά από τη διαδρομή.
• Όταν δοθεί το σύνθημα όλα τα παιδιά που βρίσκονται πίσω από τη γραμμή προσπαθούν ταυτόχρονα να βάλουν όσα περισσότερα μπαλάκια μπορούν στον κουβά της ομάδας τους (φυσικά υπάρχει ο κίνδυνος κατά λάθος να βάλουν μπαλάκια σε κουβά άλλης ομάδας, είναι κάτι όμως μέσα στα πλαίσια του παιχνιδιού).
• Τα παιδιά που βρίσκονται απέναντι πετάνε πίσω στους σουτέρ όσα μπαλάκια αστόχησαν ώστε οι σουτέρ να ξανασουτάρουν.
• Ο ομαδάρχης δίνει σε κάθε γύρο χρόνο 20-40 δευτερόλεπτα ανάλογα με την ικανότητα των παιδιών.
• Όταν τελειώσει ο χρόνος, καταμετρούνται τα μπαλάκια που είναι μέσα σε κάθε κουβά και ο κουβάς προχωράει ισάριθμα βήματα στη διαδρομή που χαράξαμε.
• Κερδίζει η ομάδα που θα φτάσει στο τέλος πρώτη.
• Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού:
– Απαγορεύεται να πατήσουν τα παιδιά μέσα στο χώρο που ορίζει η διαδρομή.
– Απαγορεύεται κάποιος παίκτης να σουτάρει πατώντας μπροστά από την γραμμή
– Απαγορεύεται να βάλει κάποιος μπαλάκι μετά το πέρας του χρόνου. Σε περίπτωση που γίνει αυτό έστω και κατά λάθος, για κάθε μπαλάκι που μπήκε μετά τη λήξη του γύρου δύο μπαλάκια βγαίνουν από τον κουβά, πριν την καταμέτρηση.